zaterdag 29 juni 2013

Orchideeën zelfs

Hoewel ik wel degelijk heel hard aan het werk ben, laat ik u geen foto's van de vorderingen zien. Ik ben namelijk met iets bezig gegaan dat eerst moet worden afgemaakt voordat ik het laat zien. Sorry, maar dat zijn de spelregels nu eenmaal. Wel kan ik u melden dat Christian vandaag ten tonele verscheen met een ronkende tractor. Bij wijze van vriendendienst is hij bij ons komen maaien, zodat alles proper is wanneer Carine ten tonele verschijnt. Het was geen luxe want het onkruid stond meer dan een meter hoog. Voor mij was het een kans om te ontdekken wat er bij ons allemaal groeit. Orchideeën zelfs. Om Château Norbert alvast in de stemming te brengen, heb ik enkele bloemen geplukt en deze met rozen vermengd. Hiervan heb ik wel degelijk een foto genomen. Voor de rest zult u moeten wachten tot morgenavond.


Het bloemetje was zo mooi dat zelfs de auto door de raampjes van de deur kwam kijken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten