zaterdag 1 juni 2013

Groeten uit de Périgord is verschenen!

Gisterenochtend stopte een vrachtwagen van de drukkerij voor onze poort, het o zo lang verwachte moment was daar. Ik stond te popelen van ongeduld, een boek in handen krijgen waar je zolang aan hebt gewerkt, is een bijzonder moment. Zeker benieuwd was ik naar de cover. Daarop staat een ansichtkaart, op het allerlaatste moment had ik besloten om die van een glanslaag te laten voorzien. De cover zelf is mat, de ansichtkaart blinkend. het resultaat blijkt explosief, ik wil die kaart telkens van het boek afpakken, zó echt is die.
Carine vertrekt vannacht naar Saint-Pompon en neemt de daar bestelde 400 boeken mee. Als u het boek in Saint-Pompon hebt besteld, haal hem volgende week dan op, Carine is er de hele week. Degenen die het boek in Nederland of België bestelden, zullen het begin volgende week in de brievenbus zien, gisteren ging alles op de post. Binnenkort zal "Groeten uit de Périgord" in de Nederlandse en Vlaamse winkels te koop zijn voor € 24,95. Normaal zou een boek in deze uitvoering het dubbele kosten, de prijs heb ik zo laag kunnen houden omdat ik het meeste werk (fotografie en tekst) zelf heb gedaan.

"Groeten uit de Périgord" is een groot luxe boek met harde cover en 176 pagina's full colour binnenwerk. U kunt het boek nu al bij ons verkrijgen. Stuur hiervoor even een mailtje aan martine@saisonnier.net Tot eind juni betalen wij de verpakkings- en verzendkosten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten