maandag 26 september 2011

Even een uurtje helemaal niks doen

Vanavond ziot ik gewoon eens een keer helemaal niks te doen. Wat is er de afgelopen twee weken dat ik in Saint-Pompon was allemaal gebeurd. De garagemuren zijn opnieuw bezet met crepi à l'ancien, de zolder is geïsoleerd en van een nieuwe houten vloer voorzien en de badkamer is volledig gerenoveerd. Dat lijkt me nogal wat voor zo'n korte tijd. Vandaag was niet prettig en dat zal ook morgen zo zijn. Door het werken, kloppen en timmeren op zolder is er een karrevracht rotzooi naar beneden gekomen, in de living en de keuken. Het stof maakte ook allerlei spinnewebben zichtbaar. Dus ben ik vandaag en morgen bezig met het afschrobben van de plafondplanken en -balken, vegen, stofzuigen, poetsen, de ene na de andere vuilniszak vullen. Maar vanavond even niet. He b eens lekker voor mezelf gekookt en zit nu met een glas armagnac te computeren. Met rechts van mijn laptop de i-pad, want daar draait al enkele maanden het spelletje Tropical Island HD op. Huisjes bouwen, boompjes planten, geld incasseren en voort investeren. Ach, ik heb ook mijn rechten. Morgen mijn laatste dag hier.

1 opmerking:

  1. Een 'living' is toch gewoon een ouderwetse 'zitkamer'....of toch maar helemaal niet, tegenwoordig :-)

    BeantwoordenVerwijderen