dinsdag 16 september 2014

Parterre

Een groot deel van Château Norbert staat nog leeg, want het huis is veel te groot voor ons. Cqarine heeft haar eigen atelier om te schilderen, de mijne is om te schrijven. Wat wil een mens nog meer?
Op dit moment ben ik in Saint-Pompon vooral bezig met schrijven. Voor onze nieuwe uitgave van Pâtisserie&Desserts heb ik twee hoofdartikelen gepland die veel research vragen: zelf chocolade maken "Bean to bar" en de technologie achter eieren. Dit is best wel stoempwerk, dus kan ik af en toe wat afleiding gebruiken. Gisteren en vandaag heb ik dat tussendoor gedaan met sloopwerk in wat het gastenappartement op de begane grond moet worden. Zodra er een trap is gestoken, ga ik boven verder. Nu alles gestript is, heb ik ook maar meteen een tekening gemaakt van de volgende stappen. Vooral met een zeer luxe badkamer. Ruimte in overvloed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten