dinsdag 30 juli 2013

Eindelijk vakantie

Na vanaf half juni keihard aan het bouwvakken te zijn geweest en dit mijn laatste week Frankrijk is, heb ik besloten om de laatste week echt vakantie te houden. Even uitrusten en terugkijken op een periode waarin veel gebeurde. Op bijgaande plaatjes ziet u het eindresultaat.




Vanavond komt Arjan naar Saint-Pompon met de drukproeven van het boek KALF en morgen is in ons dorp de jaarlijkse vide grenier (rommelmarkt), één der grootste van de Périgord. Wellicht zien we elkaar daar? Carine en ik hebben er onze eigen rommelstand, we hebben rommel genoeg. De electriciën heeft beloofd dat hij in de loop van deze week de boel komt aansluiten, de loodgieter beloofde voor de aan- en afvoer van de spoelbak in de bar te zorgen en Carine gaat vandaag de tapinstallatie ophalen. De rest van deze week ga ik me bezighouden met het legen van de bar, er staan flessen genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten