woensdag 26 januari 2011

Reus of dwerg?

Vroeger viel het allemaal best wel mee. Ik was bepaald niet de grootste maar zeker ook geen dwerg, met mijn 1 meter 76 was er niets aan de hand. Maar toen kwamen de nieuwe generaties. Die groeiden en groeiden, wellicht onder invloed van de hormonen die ze bij hun dagelijkse hap binnenkregen. Het gevolg was en is dat ik steeds maar kleiner werd en wordt. De 1 meter 76 zijn er nog steeds, relatief hoor ik daar tegenwoordig mee bij de dwergen. Herkent u zich hierin? Dan heb ik een mooie oplossing voor u. Ga naar het Franse binnenland en je bent plotseling weer een reus die met kop en schouders boven alles en iedereen uitsteekt. Is de Franse jeugd dan niet gegroeid? Jawel, maar niet zo erg, ze eten geen hormone. Bovedien tref je op het platteland nauwelijks jeugd aan, die zoekt zijn geluk in de steden. Stap in de auto en binnen een uurtje of tien bent u ineens véél groter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten