maandag 5 augustus 2013

O Saint-Pompon

O Saint-Pompon, hoe erg is het dat ik u heb moeten verlaten. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor mijn verraad. Op dit moment zit ik op ons redactiekantoor, een heel andere omgeving dan die u mij biedt. Er moet immers telkens geld verdiend worden om daarna uw geneugten ten volle te proeven. Zelfs heb ik nu al heimwee naar de hond van de buren, dat stinkende kreng. Ik ben jaloers op Herbert omdat hij nog een week bij u is. Ik ben jaloers op Albert die het hele jaar door à deux pas van u verwijderd is. Zelfs ben ik jaloers op al die onnozelaren die het ganse jaar op uw grondgebied verblijven zonder het werkelijk te beseffen. O, het doet pijn.
Ik beloof u om keihard te zullen werken, hier in Schilde, opdat ik weldra weer met u kan zijn!

Wilt u mij in Schilde blijven volgen, surf dan naar http://norbertkoreman.blogspot.com.

1 opmerking:

  1. Maar u hebt daar in Schilde wel mooi de tijd genomen om mijn boek: Groeten uit de Périgord te tekenen, waarvoor mijn hartelijke dank.
    Prachtig boek trouwens. Schitterende foto's, watertandende recepten en verhalen om te lezen en te herlezen.
    Vriendelijke groet,
    AnneRie

    BeantwoordenVerwijderen