dinsdag 21 augustus 2012

Geen tijd voor heimwee

De laatste week heb ik nauwelijks aan Saint-Pompon gedacht. Enerzijds heersen er in het noorden tropische temperaturen, anderszijds heb ik het veel te druk om heimwee te hebben. Eergisteren, zondag, heb ik een volledig kookboek op de foto gezet (zie mijn andere blog), daar komen nu de recepturen bij die allemaal verwerkt moeten worden. Verder hebbenwe vanochtend nog een fotosessie gehad voor onze magazines. Met het boek Groeten uit de Périgord loopt alles gesmeerd. De lay-out is vrijwel klaar en we zijn nu bezig met de laatste correctieronde van de tekst. Onze francofone redacteur Philippe zit momenteel op reportage in Zwitserland. Ik hoop dat hij af en toe de tijd vindt om het boek te vertalen. De twee talen moeten straks tegelijkertijd worden gedrukt. Dit wil zeggen dat eerst de kleuren zullen worden gedrukt, zodat de teksten later kunnen invloeien. Daar besparen we geld mee en dat is tegenwoordig geen luxe.
Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten